كسب و كار اينترنتي كسب و كار اينترنتي

ساخت وبلاگ رايگان

ايده‌هاي پولساز براي كسب‌ و كار اينترنتي

1_واسطه آنلاين
يكي از روش‌هاي بسيار خوب براي كسب درآمد اين است كه واسطه شويد. واسطه لزوماً كسي است كه به ازاي فروش محصولات براي يك شركت ديگر، حق العمل (كميسيون) دريافت مي‌كند. در اين حالت شما نيازي نداريد محصولي توليد كنيد كافيست با آموزش روش‌هاي بازاريابي اينترنتي به خصوص ايميل ماركتينگ محصولات و يا خدمات ديگران را بفروش برسانيد و در قبال اتصال خريدار به فروشنده درصدي را به‌عنوان حق واسطه دريافت كنيد. اين روش يكي از پرسودترين روش‌هاي ايده‌هاي پولساز براي كسب‌ و كار اينترنتي است.

 ۲- برندسازي براي محصول خودتان
 از طراحي و توليد تا شروع تبليغ و حفظ رشد كسب و كار در كنار شما مي‌مانيم. برندسازي يكي از ايده‌هاي پولساز براي كسب‌ و كار اينترنتي است كه به راحتي جواب مي‌دهد. اگر استعداد خلق تصاوير منحصربه‌فرد داريد، نيازي نيست به خاطر ابتكارتان جنجال به پا كنيد. اگر مي‌توانيد به سادگي مي‌توان حاصل دستتان را بر يك محصول چاپ كرد، پس مي‌توانيد پول‌سازي كنيد. كافيست صنايع دستي زيبا، نقاشي‌هاي زيبا، طرح‌هاي زيبا و خلاقانه خود را در قالب و فرمت‌هاي مختلف تابلو نقاشي، هداياي زيبا، كارهاي چاپي زيبا و هزاران روش ديگر ارائه دهيد و در سايت خودتان يا ماركت‌هاي آنلاين ديگر عرضه نماييد. طرح‌هاي منحصربه‌فرد براي تقويم، تي‌شرت، كيف، كلاه، كارت‌هاي خوش‌آمدگويي، برگزاري تولدهاي متفاوت و زيبا و بسياري از كارهاي مختلف مواردي هستند كه شما مي‌توانيد آن‌ها را به يك كسب‌وكار اينترنتي با درآمد ميليوني تبديل كنيد.

 ۳- ساخت برنامه‌هاي كاربردي
از آنجايي كه تلفن‌هاي هوشمند همه‌جا هستند، تقاضا براي برنامه‌هاي كاربردي جدي و خلاقانه بيش از پيش به محبوبيت رسيده است. افراد هر روز در بازارها و ماركت‌هاي مختلف اندرويد و يا آيفون به دنبال اينگونه برنامه‌هاي كاربردي هستند. كافيست با استفاده از ابزارهايي بسيار ساده و بدون كدنويسي برنامه‌هاي كاربردي مختلف توليد كنيد و يا يك گام فراتر رفته برنامه‌نويسي براي اين دستگاه‌هاي هوشمند را با ديدن چند محصول آنلاين ياد بگيريد و براي موبايل‌هاي هوشمند برنامه‌هاي كاربردي خلاقانه طراحي كنيد و در سايت خودتان و ماركت‌هاي موجود به فروش بگذاريد. اين روش نيز يك منبع بسيار خوب با درآمد چند ميليوني است. بد نيست بدانيد خيلي از اپليكيشن‌هاي مطرح با فروش با بدون كدنويسي و فقط با چند ابزار ساده توليد شده‌اند.
۴- ايجاد فروشگاه تجارت الكترونيك
داشتن يك فروشگاه آنلاين از آن ايده‌هاي كسب‌وكار اينترنتي بي‌نظير است. اما بدون وجود ماركت‌هايي چون Woocommerce و سايرين هيچ‌گاه يك فروشگاه اينترنتي كه مال خودتان باشد با چنين سرمايه اندكي نمي‌توانست از اين راحت‌تر باشد. كافيست يك سايت تهيه كنيد، وردپرس و افزونه فروشگاهي ووكامرس را نصب كنيد و يك قالب زيبا و مناسب براي خود انتخاب نماييد كار تمام است فروشگاه آنلاين شما آماده است. با استفاده از دروازه‌هاي پرداخت و روش‌هاي توزيع مستقيم بدون واسطه و انبارگرداني ديگر لازم نيست درباره مواردي چون تحويل يا انباركردن كالاها نگراني به دلتان راه دهيد.

 ۵- مشاوره رسانه‌هاي اجتماعي
شركت‌هاي بزرگ به آساني مي‌توانند يك كارمند تمام وقت يا نيمه وقت يا نيروي مشابهي را استخدام كنند تا مديريت حساب‌هاي كاربري توئيتر، فيسبوك، تلگرام و اينستاگرامشان را به پيش ببرد، ولي كسب‌وكارهاي كوچك‌تر اغلب مجبور هستند خودشان مديريت رسانه‌هاي اجتماعي را به دست بگيرند. ولي، از آنجايي كه بسياري مسئوليت‌هاي ديگر هم دارند به خوبي نمي‌توانند در اين كار قوي عمل كنند. شما مي‌توانيد با فراگيري روش‌هاي بازاريابي در رسانه‌هاي اجتماعي و افزايش دامنه افرادي كه مي‌شناسيد به راحتي تبديل به يك مشاور رسانه‌هاي اجتماعي شويد و به‌عنوان مشاوري براي رسانه‌هاي اجتماعي، مي‌توانيد به طور موثري كسب‌وكارهاي مختلف را در مسير درست و با توجه به تدابير ايده‌آل، به كار گرفتن برنامه‌ها و ارسال محتوا با عنايت به مخاطبان هدفتان، هدايت كنيد. بنابراين با رشد كسب‌ وكارشان، شما نيز رشد خواهيد كرد و يك كسب‌وكار بسيار سودمند و چند ميليوني را براي خود راه‌اندازي خواهيد كرد.

 ۶- متخصص توليد محتوا
يكي از ايده‌هاي پولساز براي كسب و كار اينترنتي بسيار خوب كه با هزينه بسيار كم مي‌توانيد راه‌اندازي كنيد كسب‌وكار توليد محتواست. اگر به نوشتن علاقه داريد و درباره موضوعات خاص مشتاق هستيد، با ايجاد سايت خودتان، سبك و سياقتان را به سمع و نظر پولدارها برسانيد. شما با توليد محتوا مي‌توانيد محصولات ديگران را بفروشيد و نيز مي‌توانيد براي كسب‌وكارهاي ديگر محتواهاي بسيار عالي و با كيفيت توليد كنيد. بسياري از كسب‌وكارها در توليد محتوا مشكل دارند و نياز به فردي دارند تا بتواند محتواهاي خوب، جذاب و با كيفيت براي آن‌ها توليد كند. اين ايده نيز مي‌تواند يك كسب‌وكار اينترنتي با درآمد چند ميليوني براي شما باشد.

نويسنده : جاويد گرشاسبي


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 6
+ نوشته شده: 1396/8/27 ساعت: ۱۱ توسط:zinshop :

۵ راهكار مفيد براي دستيابي به يك كسب و كار اينترنتي موفق

واژه ماركتينگ يا بازاريابي در فرهنگ عامه، براي صاحبان كسب و كارهاي نوپا، واژه‌اي چالش برانگيز است. با توجه به اينكه سيل عظيم كسب و كارهاي اينترنتي، در هر زمينه‌اي براي خود رقيب مي‌تراشند، ايستادگي در برابر رقبا، كاري بسيار دشوار و چالش برانگيز است. مشكل وقتي جدي‌تر مي‌شود كه شما بودجه كافي براي تزريق به بخش ماركتينگ شركت خود را نداشته باشيد. در اين مقاله به بيان چند نكته براي ماركتينگ كسب و كار اينترنتي، بدون پرداخت هزينه مي‌پردازيم:

۱- مخاطبان خود را فراموش نكنيد

اين راهكار، مهم‌ترين و ساده‌ترين رويكرد موجود بوده كه همانند تحقيق و بررسي بازار هدف، براي ماركتينگ ضروري است. آيا در نظر داريد گروه خاصي از جامعه را جذب كنيد؟ معمولا چه وب سايت‌هايي مخاطبان شما را جذب مي‌كنند؟ مخاطبان، چه انتظاراتي از كالا يا خدمات شما دارند؟ چگونه مي‌توان انتظارات بازار را برآورده كرد؟

اين‌ها سوالاتي است كه هر كسب و كار آنلاين، پيش از برنامه ريزي براي استراتژي ماركتينگ، بايد جواب آن‌ها را بداند. ابتدا چند سوال كليدي را مطرح كنيد و سپس به تحقيق آن‌ها در بازار بپردازيد. در شبكه‌هاي اجتماعي، نظر مردم را درباره ميزان رضايت از كسب و كار خود بپرسيد. اين كار سبب شناخت بهتر كمبودهايتان شده و باعث مي‌شود تا رويكردتان را مطابق خواسته بازار تغيير دهيد.

۲- به دنبال ماركتينگ بر اساس توليد محتوا، باشيد

به جاي خريد فضاي تبليغاتي از گوگل يا پيچيده كردن طراحي وب‌سايت، مي‌توان از يك وبلاگ ساده يا صفحه اينستاگرام، براي معرفي و انتشار اخبار جديد كسب و كار  استفاده كرد. شما بايد سليقه مخاطب را تشخيص دهيد و توليد محتوا را بر اساس آن انجام دهيد.

ماركتينگ محتوا، نسبت به شيوه‌هاي سنتي، روشي ارزان‌تر و در عين حال پر از چالش است. به اين دليل كه شما بايد هر زمان حرف جديدي براي گفتن داشته باشيد و مطالب را به طور مرتب بروزرساني كنيد. در عين حال مطالب بايد جذاب بوده و از جلوه‌هاي بصري مانند عكس‌ و ويديوهاي باكيفيت، استفاده شود.

marketing

۳- در شبكه‌هاي اجتماعي فعال باشيد

اگر مطالب وب‌سايت شما خوانده نشود، بايد گفت، درواقع هيچ كاري انجام نداده‌ايد! محيطي مانند وردپرس مي‌تواند بستري مناسب براي استارت زدن سايت باشد، اما نبايد از اهميت شبكه‌هاي اجتماعي در كنار آن غافل شد. براي آگاه شدن از وقايع روزانه، بسياري از كاربران از شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنند. شما مي‌توانيد صفحه‌اي را در شبكه‌هاي اجتماعي مثل فيسبوك، براي وب‌سايت خود بسازيد. اگر كسب و كار شما رسمي‌تر است، مي‌توانيد از لينكدين بهره ببريد و اگر بيشتر جنبه عمومي دارد، اينستاگرام يا پينترست (Pinterest)، گزينه مناسبي است، اما از توييتر دوري كنيد!

۴- اهميت سئو (مديريت موتورهاي جستجو) را بيشتر دريابيد

يكي از مهم‌ترين ابزارهايي كه كاربران براي پيدا كردن شما در فضاي مجازي استفاده مي‌كنند، گوگل است. بنابراين، يك توصيه بزرگ اين است كه استراتژي سئو را بهبود دهيد.

يادتان باشد كه گوگل، بر اساس تعداد وب‌سايتي كه به آن لينك مي‌دهيد، وب‌سايتتان را رده‌بندي مي‌كند. اين بدين معنا است كه اگر شما به طور مرتب، محتواي خود را بروزرساني كنيد، وب‌سايت‌هاي ديگر نيز به محتواي به روز شما لينك داده و رتبه سايت شما در رده‌بندي جستجوي گوگل، بالاتر مي‌رود.

همانطور كه كلمات كليدي و لينك‌ها در رتبه بندي سئو نقش دارند، توليد محتواي باكيفيت نيز در اين مورد، موثر است.

۵- نيم نگاهي هم به كاربران موبايلي بيندازيد

طبق گزارش منتشر شده توسط شركت comScore در آپريل ۲۰۱۶، مشخص شد كه ۶۵ درصد از زمان صرف شده براي رسانه‌هاي ديجيتالي، توسط موبايل انجام مي‌شود.

به اين ترتيب، كسب و كارها بايد از استراتژي موبايلي هم استفاده كنند، به‌طوري كه دسترسي به وب‌سايت، از طريق موبايل نيز امكان‌پذير باشد. طراحي يك وب‌سايت مجزا براي كاربران موبايل، مي‌تواند ايده جالبي باشد. با توجه به اينكه كاربران موبايلي، زمان كمتري را صرف خواندن مطالب مي‌كنند، صفحات نسخه موبايلي بايد حاوي اطلاعات كمتري نسبت به نسخه دسكتاپ باشد. اگر وب‌سايت شما با دسترسي از طريق موبايل مشكل دارد، اين مساله مي‌تواند باعث كندي ترافيك آن شود و اين مشكل بايد سريع‌تر حل شود.

منبع : itresan.com


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 5
+ نوشته شده: 1396/8/13 ساعت: ۲۲ توسط:zinshop :